vineri, 5 septembrie 2008

Cluju pin telefonu meu - I

Incep o serie de foto-reportaje cu imagini de calitate proasta, despre orasul in care locuiesc, Cluj-Napoca. In seara asta va povestesc despre inaugurarea fantanei arteziene din Piata Avram Iancu:

Am ajuns spre sfarsitul evenimentului, si am prins mare parte din recitalul Loredanei. Femeia arata foarte bine si se comporta corect pe scena. O impresie placuta, mai buna decat ma asteptam. Pacat ca a incearcat sa o imite pe Madonna si spre sfarsit a ramas intr-un fel de chiloto-pantalono-scurti si in corset.

Fantana arteziana arata foarte bine, e facuta cu gust si in plus au montat niste luminite colorate in pavajul pietei care sunt de efect. Imaginile mai jos:





Un comentariu:

Anonim spunea...

ai perfecta dreptate! acelasi lucru il credeam si eu despre Loredana, insa nu m-am asteptat sa imi placa asa de mult. E foarte vizibil faptul ca o imita pe Madonna,chiar o revista le-a prezentat ep cele 2 in paralel ca sa se poata observa asemnanarile.